Ten pound poms
En grupp britter lämnar efterkrigstidens Storbritannien 1956 för att ge sig ut på ett omvälvande äventyr. Familjen Roberts försöker göra det bästa av sin nya tillvaro, men livet i i det nya landet prövar dem - och de upptäcker snart att de inte är de enda som har hemligheter.