The Gold
Polisen sätter upp övervakning mot Noye, vilket leder dem till Palmer och fler av de misstänkta i guldligan. När insatsstyrkan åker för att arrestera dem slutar det hela med tragedi i Noyes trädgård.
Palmer är i Teneriffa och får reda på att han är misstänkt av polisen. Cooper och Parrys planer på att förflytta pengar runtom i Europa drar igång. Noyes mordrättegång får ett dramatiskt slut.
Palmer tas äntligen fast efter hans försök att fly till Brasilien. Polisen får reda på att Cooper och Parry har tvättat Brink's-Mats miljoner. Cooper blir arresterad, samtidigt som Parry lyckas fly.