Lockerbie: A Search for Truth
Dr. Jim Swire söker rättvisa för sin dotter som dog i en av världens värsta flygkatastrofer: bombningen av Pan Am Flight 103.
När dottern dör i Lockerbie-attentatet inleder Jim Swire en jakt på sanning och rättvisa.
Jims ansträngningar ger resultat när två misstänkta för bombningen ställs inför rätta.