Say Nothing
The Cause
En berättelse om mord och minne i Nordirland. Dolours Price kommer från en IRA-familj. Hennes pappa har suttit i fängelse för att ha planterat bomber och hennes mamma gömmer vapen i trädgården. När staden Belfast bryter ut i våld, svär Dolours att hon inte kommer att bli inblandad...