Brawn: The Impossible Formula 1 Story Del 1
S1, A1: Keanu Reeves berättar om en av de mest otippade framgångssagorna i Formel 1. Efter finanskrisen 2008 tävlade ett underfinansierat, fristående stall mot de bästa i världen. Ross Brawn, geniet bakom Ferraris och Michael Schumachers framgångar på racerbanan, leder ledningens uppköp och räddar Hondas stall från undergång. Stallet får det nya namnet Brawn GP och Ross koncentrerar sig på de nya reglerna när en ung ingenjör upptäcker något som kan ge dem övertaget. Trots motgångar, arbetar de dag och natt och lyckas med lite hjälp från de andra stallen bygga en bil precis i tid för att kunna delta i det första loppet i Melbourne i Australien. Stålsätt dig för en spännande resa full av triumf, svek, och jakt på ära i den fängslande världen runt Formel 1.