Brawn: The Impossible Formula 1 Story
Berättelsen om hur Ross Brawn gjorde det omöjliga möjligt 2009. I den dyraste och tekniskt mest avancerade racingserien. Hans underbemannade, underfinansierade och oberoende team vann världsmästerskapet.