Brawn: The Impossible Formula 1 Story Del 4
S1, A4: Brawn GP har fått slut på tur och allt går inte som det ska på Japans Grand Prix. Red Bull dominerar och är snabbast på banan. När det avgörande loppet i Brasilien närmar sig håller Jenson på att tappa greppet om mästerskapet, medan stallkamraten Rubens Barrichello och Red Bulls Sebastian Vettel vädrar seger. Jenson har ett besvärligt kval. Allt står på spel och det avgörande loppet blir en nervkittlande kamp mellan tre förare. Medan motorerna vrålar och spänningen når sin kulmen, följ Jenson och hans rivaler när de tänjer på gränserna för vad som är möjligt i jakten på seger. Med stöd från sin pappa, stallets genialiska strateger och genom sin fantastiska körning – kan Jenson förvandla mardrömsscenariot till ett sagolikt slut?