S11, A10: Kris bestämmer att familjen behöver "kommunikationsterapi", men planen går i stöpet. Kylie är äntligen klar att fira sitt nya hem, men familjens dominerande sätt kommer i vägen för planerna. Khloé har svårt att bli klar med sin bok.