MacGyver Del 14
S3, A14: MacGyver och Jack Dalton blir misstänkta för en stor juvelstöld när de flyger en förmögen europeisk kvinna över Atlanten till Frankrike. Deras enda hopp för att bevisa sin oskuld är att rymma och hitta den riktiga skurken.