MacGyver Del 17
S1, A17: MacGyver skadas svårt under ett räddningsuppdrag i Afghanistan. En ung afghansk pojke och hans mamma riskerar sina liv när de tar med honom hem. Trots sina skador måste han nu överlista den sovjetiska armén.