Chrysalis Del 2
S1, A2: Nalan oroar sig över sin urladdade mobil och möter oväntat Sedat. Samtidigt ifrågasätter familjen Sedats val av partner, medan Selen hör något hon inte borde. Spänningarna mellan familjerna växer sig allt starkare.