Game of thrones Del 2
S6, A2: Del 2 av 10: Home. Bran tränar med den treögda korpen. I Kin's Landing får Tommen ett råd av Jaime. Tyrion vill ha goda nyheter, men måste själv få dem till stånd. Nattens väktare står bakom Thorne på Castle Black. I rollerna: Emilia Clarke, Lena Headey, Nikolaj Coster-Waldau, Maisie Williams, Peter Dinklage, Kit Harington m.fl.