S1, A2: Belinda vill bli glasblåsare men är orolig att hennes autism är ett hinder. Paul och Becky hade båda förlorat sina respektive när de träffades och gifte sig. De återvinner gamla möbler, men behöver hjälp med att få företaget att växa.