Make it at Market
Belinda vill bli glasblåsare men är orolig att hennes autism är ett hinder. Paul och Becky hade båda förlorat sina respektive när de träffades och gifte sig. De återvinner gamla möbler, men behöver hjälp med att få företaget att växa.
Emmy är en begåvad glasblåsare men har haft ett uppehåll på åtta år. Klarar hon att uppfylla sin mentors höga förväntningar? Och kan textildesignern Zita, som förespråkar hållbarhet, följa sin mentors råd om att använda nya tyger?