The Yorkshire Auction House
Vi får följa auktionsförrättaren Angus Ashworth och hans personal, från husvisningar till auktionsdagen, när de reser runt i Storbritannien på jakt efter antikviteter och samlarobjekt att sälja. Nytt avsnitt varje lördag.
Angus och teamet rensar ut en bondgård i Cumbria. De hittar några fantastiska antikviteter, bland annat en låda med samlarobjekt i form av leksaksbilar och ett skrivbord från 1800-talet.
Angus är i Sutton Coldfield för att gå igenom en livslång samling. Han hittar Beatles-minnesföremål och två program från Englands VM-seger 1966.
Angus och teamet rensar ut ett stort hus i Whixall, Shropshire. De hittar ett viktorianskt skrivbordsset, en hängande lykta och mönster till kläder från Vogue.
Angus är i Newcastle-upon-Tyne för att rensa ut ett hus fullt av böcker. Han intresserar sig för ett Bechstein-piano, en läskig vas och en silverpokal.
I kuststaden Filey hjälper Angus och teamet ett par att rensa ut sitt hem. Angus ser potential i några vintage-leksaker och lådor med gammal tvål.