Himmelska husdrömmar
Keith Brymer-Jones och hans partner Marj Hogarth har efter flera års sökande funnit sitt drömhem i norra Wales. Ett förfallet kapell ska förvandlas till parets hem och Keiths keramikstudio. Det är en enorm utmaning för två glada amatörer, men allt går med lite tilltro och en stor dos humor.