S1, A3: Thomas och Helenes täckmantel sätts på prov när de blir bjudna på en parmiddag hos Peter och Susanne. Samtidigt vill de gärna veta mer om Ulrik, men han är tystlåten. En överraskning väntar när Helene en kväll bestämmer sig för att söka upp honom.