Gåsmamman Del 3
S1, A3: Sonja försöker få reda på vem Majoren är. Stein letar efter det försvunna kokainet. Niklas som sitter häktad vill att Sonja ska sköta Firman. Christian Broman kräver pengar av Stein för det stulna kokainet. Linus får en hundvalp av Anders.