Del 3 Morden i Marlow
S2, A3: Morgonsolen lyser över välklippta gräsmattor och nymålade staket i förortsidyllen Linnet Close. Men när en man hittas brutalt mördad måste Judith, Becks och Suzie gräva bland obehagliga hemligheter som döljer sig under invånarnas välputsade fasader.