S2, A3: Luther fäster sig allt mer vid Jenny, och han är fast besluten att skydda henne. Baba är däremot inställd på att hålla Luther kort. Luther måste dessutom utreda en man vars brutala och flertaliga mord inte verkar ha något motiv.