Fallet Christine Keeler Del 4
S1, A4: Christines intervju ligger i papperskorgen och otrohetsryktena har lugnat sig efter Profumos officiella dementi i parlamentet. Lucky Gordon arresteras efter ett överfall under en sen utekväll och polisen inleder en utredning om Stephen.