Fallet Christine Keeler
Under tidigt 1960-tal offentliggörs en chockerande romans mellan Storbritanniens krigsminister John Profumo och den unga modellen Christine Keeler. I denna verklighetsbaserade dramaserie får vi följa den stora sexskandalen från början till slut.