Roadkill
Peter Laurence är en politisk avfälling som vet vad folket vill ha. Men när hans fiender är nära att ta reda på hans privata och yrkesmässiga hemligheter, kommer då hans övermod att bli hans räddning eller hans fall?
Peter Laurence mår riktigt bra. Han har vunnit ett ärekränkningsmål mot en tidning som anklagat honom för korruption. Men han tas ner på jorden när han får veta att han kan ha en dotter som sitter i fängelse.
Charmian gräver i Peters politiska förflutna i Washington DC, och problem uppstår hemmavid när Peters familj upptäcker hans affär.
När Dawn sitter osäkert som premiärminister satsar Peter mot den högsta posten, men med sina fiender cirkulerande runt honom tvingas han till en sista chansning.