Stonehouse
John försöker att gömma sig i Melbourne i Australien men börjar dra till sig misstänksamma blickar från den lokala polisen. Hans fru Barbara och hans sekreterare tillika älskarinna Sheila åker till Australien för att konfrontera honom.
Säsongsavslutning. Det är oklart hur framtiden ser ut för Harold Wilson. Medan Barbara undrar om äktenskapet går att rädda ställs John och Sheila inför rätta. Trots att domaren har varnat honom bestämmer sig John för att försvara sig själv i rätten.