Harry Wild Del 4
S2, A4: En bekant från Orlas förflutna ber om hennes hjälp. Ben Finnegan är på rymmen från polisen, anklagad för mord, och jagad av en mördare med en pilbåge. Orla tvingas nu be om stöd från den sista personen hon vill kontakta - Harry.