Del 4 Morden i Marlow
S2, A4: Polisen hittar fler ledtrådar i fallet med de nyligen upptäckta kvarlevorna och när identiteten avslöjas inser Judith, Suzie och Becks att de varit helt fel ute. Kan skelettet ha kopplingar till den döde mannen i Linnet Close?