S4, A5: Del 5 av 5. To miss New Orleans. Colson erbjuds förflyttning och Guardians skickar hem Lambreaux. Batiste tar med sina söner till en Dr John-konsert. Hidalgo återvänder till Texas och McAlary besöker väggropen, som nu är utsmyckad. I rollerna: Rob Brown, Steve Zahn, Wendell Pierce, Khandi Alexander, Clarke Peters.