S1, E5: Rudy and Bruiser butt heads over how to handle Dot's case. Sarah and Brad's future at Tinley Britt is put to the test. Rudy and Sarah go head-to-head in the courtroom, while Rudy and Kelly forge a connection. Jackie makes a bold move on Melvin.