Tillbaka till paradiset Del 6
S1, A6: Säsongsavslutning. När surpuppan Vince Ogden hittas död antar de flesta att han valt att avsluta sitt liv. Men Mack anar att något inte står rätt till och kastar sig in i fallet. Samtidigt nås hon av glädjande nyheter från London.