Tillbaka till paradiset
Londonpolisen Mackenzie Clarke är känd för att kunna lösa de mest komplicerade mordgåtor. När karriären går i kras återvänder hon till sin hemstad Dolphin Cove i Australien. Snart dras hon in i nya mystiska fall och tvingas möta sitt förflutna.