North Shore
När två poliser från Storbritannien och Australien samarbetar på ett mordfall i Sydney kommer de en internationell konspiration på spåren. Dramathriller med Joanne Froggatt (Downton Abbey) och John Bradley (Game of Thrones).
På en presskonferens ber Abigail allmänheten om hjälp med tips om sin dotters död, vilket vinner över all media. Max försöker komma på god fot med Meg, samtidigt som han kämpar med sina problem på hemmaplan med sin fru Anna.
Abigail och Simon förbereder sig för att föra hem Sophies kropp. Information från en anonym källa avslöjar ett möjligt motiv för mordet.