The Holiday
Kate och hennes familj är på Malta tillsammans med vännerna Rowan och Jenny, deras respektive familjer samt singeln Izzy. Idyllen raserars dock när Kate hittar ett misstänkt sms i sin makes telefon.
Spänningarna fortsätter att sjuda i hela villan. Kate blir uppmanad att vara försiktig när hon framför sina misstankar om Sean till Izzy. Lucy anklagar Alistair för att i hemlighet ha tagit bilder på henne.
Jenny försvarar Jake med kraft när misstankar riktas mot honom efter Izzys död. Slutligen kräver Kate att Sean ska avslöja vem han har en affär med.