The Family Next Door
När gåtfulla Isabelle flyttar in i ett litet kustsamhälle väcker hennes besatthet av ett mysterium misstankar hos fyra grannfamiljer. Hennes grävande för att återförena en familj får oväntade följder för dem alla. Baserad på Sally Hepworths roman.