The Family Next Door Fran
S1, A4: Fran kämpar med sin makes depression och hamnar i en svår sits när Isabelle utnyttjar hennes skuldkänslor för att få tillgång till hemliga dokument. Jules konfronterar Isabelle om hennes närvaro i Pleasant Court, vilket sätter deras relation på spel.