Djävulens hals Del 6
S1, A6: Obduktionen visar att offrets tunga har blivit bortskuren efter dödstillfället. Miya misstänker att det hela handlar om en ritual som inte kommer att upphöra förrän mördaren är färdig med sin berättelse.