S1, A6: Maya, Oscars fru från hans andra äktenskap, anländer slutligen till London. Men medan familjen försöker överbrygga konflikter och se framåt, kämpar Hannah och Nathan fortfarande för att rädda sitt äktenskap. I rollerna: Nicola Walker, Deborah Findlay, Stephen Mangan, Anthony Head, Meera Syall, Barry Atsma m.fl. Del 6 av 6.