MacGyver Del 8
S4, A8: MacGyver och Jack Dalton hamnar mitt ett kidnappningsdrama när de ger sig ut för att leta efter Jacks mamma. Det visar sig att hon är på flykt undan både polisen, en prisjägare och en korrupt tjänsteman.