S11, A8: Kourtney är inte redo för en stor produktlansering i New York, men systrarna kräver att hon skärper sig. En höggravid Kim råkar göra sin vän Jonathan upprörd. När Kylie blir mer eftersökt ser Kim till att hon gör det bästa av de nya möjligheterna.