S11, A9: Eftersom familjen har en historia med cancer vill Kris att tjejerna ska ta ett DNA-test, men det är inte alla som vill. Kendall försöker hitta balansen i relationen till Caitlyn. När Kourtney är bortrest på en tjejresa måste familjen hjälpa Scott.