Delhi Boys
S1, A3: Medan Lucky, Mir och Ahmad jobbar för att återuppliva en smugglingsverksamhet, dyker Ahmads rasism upp och Drexels affärsprogram får dåligt rykte. Raj lär sig professionalism från "Murderwalla", medan Agent Mercer får en oväntad allierad.