Deli Boys
Efter deras Babas plötsliga död inser bröderna Raj och Mir att deras familjs deli-imperium faktiskt är en kriminell front. Deras överlevnad beror på Lucky Auntie, som gör något totalt galet men också ganska häftigt.
Deadly Boys
Raj och Mir ger sig ut för att hitta halvdöda Hamza i Forgotten Bottom, men de är idioter och nepo-bebisar. Samtidigt slåss Lucky mot chauvinisten Ahmad om Dark DarCos tron, och agent Mercer kämpar för att knäcka FBI:s pojkklubb.
Medan Lucky, Mir och Ahmad jobbar för att återuppliva en smugglingsverksamhet, dyker Ahmads rasism upp och Drexels affärsprogram får dåligt rykte. Raj lär sig professionalism från "Murderwalla", medan Agent Mercer får en oväntad allierad.
En Philly-gangster ger gänget 24 timmar för att lasta ur koks och betala sin ränta - men kräver en gisslan. Lucky skriker störande saker åt Raj efter att han skrämt bort kokainmixern, medan Bushra hotar Mirs.
Det är Chickie Lasagnes episka "Big Game"-fest, och Pennsylvania "Football Birds" spelar. Men gänget är för upptagna med att försöka utöka sitt territorium för att upptäcka att Chickies dotter, Gigi, är en total psykopat. Mercer bevittnar en misshandel.