Jersey Boys
S1, A5: Det är Chickie Lasagnes episka "Big Game"-fest, och Pennsylvania "Football Birds" spelar. Men gänget är för upptagna med att försöka utöka sitt territorium för att upptäcka att Chickies dotter, Gigi, är en total psykopat. Mercer bevittnar en misshandel.