Delicate Boys
S1, A4: En Philly-gangster ger gänget 24 timmar för att lasta ur koks och betala sin ränta - men kräver en gisslan. Lucky skriker störande saker åt Raj efter att han skrämt bort kokainmixern, medan Bushra hotar Mirs.