Indian Police Force Delhi Police Raising Day
S1, A1: I hjärtat av Indiens sprudlande huvudstad - Delhi, kaos bryter ut när en serie dödliga explosioner skakar om staden. Panik och rädsla sprider sig när explosionerna verkar oupphörliga, och lämnar förödelse i sitt kölvatten. Stadens frid är krossad, och ansvaret att fånga förövarna tillfaller de modiga männen och kvinnorna i Delhipolisen.