S6, A1: Jules lovar att sluta dricka under Lauries graviditet, men resten av gänget lovar ingenting. Därför öppnar Tom en hemlig bar i garaget. Grayson försöker förbereda Travis på att bli pappa med hjälp av en griskulting.