Victorious Den dåliga rumskamraten
S4, A9: För att kunna skriva en låt tillsammans flyttar André in hos Tori. Snart inser de dock att de inte direkt passar som rumskamrater. Jade upptäcker en dålig bild på sig själv på Internet och smider planer för att få bort den.