Blaze och Monstermaskinerna Den drivande kraften
S1, A3: När den snälla cowboytrucken Starla upptäcker att en kolvarna saknas, ger sig Blaze och AJ ut på jakt. Hack i häl har de den giriga Crusher, som också har siktet inställt på kolven.