S1, A5: På Red Oaks firar man den fjärde juli och Getty anlitar David som sin tränare inför kommande klubbmästerskap. Wheeler kommer på Mistys pojkvän i en besvärande situation. Judy kämpar med motstridiga känslor för sin kvinnliga yogainstruktör.