Vem sköt Otto Mueller? Den förlorade sonen
S1, A1: Efter mordet hämtas Ottos yngsta son Oliver, som en gång var en begåvad musiker, in för förhör. Han berättar en märklig historia där oväntade besökare spelar en dramatisk roll.