Den illustrerade kvinnan
S1, A3: Joe och Juliana måste handla snabbt då en illasinnad prisjägare som kallas The Marshal kommer till Canon City. Tagomi och Wegener planerar att föra ut värdefulla hemligheter från Riket, och Frank smider planer på hämnd mot japanerna.